Support en forum PERIFACT factuur software

Aanbetaling bedrag in offerte  

RSS

(@flexonreclame)
New Member
Lid geworden: 1 jaar geleden
20 oktober 2017 18:09  

Ik zou graag de mogelijkheid zien dat een aanbetaling bedrag van 50% aan de offerte wordt toegevoegd/ vermeld
Uiteraard zou de 50% variabel kunnen zijn en zelf aan te passen

Als ik een offerte maak met Calc ( open office) en  stuur aan mijn klanten, dan staat er automatisch een bedrag vermeld van 50% wat als aanbetaling verlangt word.
Zodra de opdracht uitgevoerd is, dan vermeld ik het betaalde bedrag op de factuur als aanbetaling, en blijft er een rest bedrag open op de factuur.

Dus op de factuur staat het totaal bedrag, Ex btw en Incl btw 
De btw over het totaal bedrag
De aanbetaling incl btw
En het resterende bedrag incl btw

ReageerCitaat
(@emile)
Lid Admin
Lid geworden: 3 jaar geleden
21 oktober 2017 09:10  

Goed idee! Wordt meegenomen ;-)

ReageerCitaat
(@flexonreclame)
New Member
Lid geworden: 1 jaar geleden
29 april 2018 00:48  

Goedendag,
Is deze functie al beschikbaar??

Groeten

John 

ReageerCitaat
(@emile)
Lid Admin
Lid geworden: 3 jaar geleden
1 mei 2018 08:37  

Nee helaas. Staat wel op de grote wensenlijst.

ReageerCitaat
Share:
VRAAG: Hoe haal ik mijn backup gegevens terug? Lees dit!

VRAAG: Hoe importeer ik bestanden vanuit een ander programma? Lees dit!

VRAAG: Hoe kan PERIFACT in een NETWERK werken? Lees dit!

Overige veelgestelde vragen

Moet ik jaarlijks nog een bedrag betalen?
Nee, u hoeft geen jaarlijkse supportkosten te betalen. Het programma is met uiterste zorg ontwikkeld indien er toch fouten in het programma zijn worden kostenloos nieuwe versies via het internet beschikbaar gesteld.
Moet ik updates van het programma betalen?
Nee, alle updates zijn gratis!
Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Nee. Indien u vooraf twijfelt kunt u wel eerst de gratis demo versie downloaden en dan kennis maken met het programma.
Wat is het verschil tussen de demoversie en de betaalde versie?
De demoversie heeft een beperking van maximaal 10 klanten en maximaal 25 facturen. Voor de rest zijn er geen beperkingen.
Kan ik ook contact opnemen?
a, het beste kunt u contact opnemen via email. Hier trachten wij binnen 24 uur antwoord te geven op al uw vragen.
Kan ik ook koppelingen maken met andere (boekhoud)systemen?
Nee. Wel kunt u gegevens importeren in PERIFACT via zogenaamde CSV-files. En exporteren in Excel formaat.
Zijn er ook maatwerk mogelijkheden?
Dat kan in overleg. Neem dan contact op.
Op welke Windows versie, dan wel Apple OSX versie draait het programma?
PERIFACT werkt alleen onder het Windows Operating Systeem XP of hoger ( Windows Vista / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 ). Niet geschikt voor Apple OSX (let wel: het gaat wel Apple OSX met het programma Parallels, of VMWare Fusion hiermee kunt u alle Windows software gebruiken op alle Apple computers).
Het programma heeft door onbekende factoren raar gedrag vertoont, kan ik hiervoor een schadevergoeding krijgen?
Nee, hoewel het programma met uiterste zorg is samengesteld, kan op geen enkele wijze de geleden schade verhaald worden ontstaan door het gebruik van het programma of het in bezit hebben van het programma.

TeamViewer support op afstand

Mocht het nodig zijn dan kan de support afdeling meekijken op je computer. TeamViewer is het ideale programma hiervoor. Het is afkomstig van een externe partij. Pas na telefonisch contact en het uitwisselen van een aantal codes kan pas op je computer meegekeken worden. Er zijn al meer dan 200 miljoen TeamViewer gebruikers voor geweest. Het is echt wel safe.

Heb je nog een vraag? Stel hem dan hier!

13 + 14 =

Bezig

Inloggen van Registreer aub