Welkom op de SUPPORT pagina van PERIFACT!

VRAAG: Hoe haal ik mijn backup gegevens terug? Lees dit!

VRAAG: Hoe importeer ik bestanden vanuit een ander programma? Lees dit!

VRAAG: Hoe kan PERIFACT in een NETWERK werken? Lees dit!

Overige veelgestelde vragen

Moet ik jaarlijks nog een bedrag betalen?
Nee, u hoeft geen jaarlijkse supportkosten te betalen. Het programma is met uiterste zorg ontwikkeld indien er toch fouten in het programma zijn worden kostenloos nieuwe versies via het internet beschikbaar gesteld.
Moet ik updates van het programma betalen?
Nee, alle updates zijn gratis!
Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Nee. Indien u vooraf twijfelt kunt u wel eerst de gratis demo versie downloaden en dan kennis maken met het programma.
Wat is het verschil tussen de demoversie en de betaalde versie?
De demoversie heeft een beperking van maximaal 10 klanten en maximaal 25 facturen. Voor de rest zijn er geen beperkingen.
Kan ik ook contact opnemen?
a, het beste kunt u contact opnemen via email. Hier trachten wij binnen 24 uur antwoord te geven op al uw vragen.
Kan ik ook koppelingen maken met andere (boekhoud)systemen?
Nee. Wel kunt u gegevens importeren in PERIFACT via zogenaamde CSV-files. En exporteren in Excel formaat.
Welk formaat/verhouding heeft het logo op mijn factuur?

Ideaal gezien zou 2:1 het beste zijn. Echter de logo verhouding is instelbaar in PERIFACT, evenals de positie

Op welke Windows versie, dan wel Apple OSX versie draait het programma?
PERIFACT werkt alleen onder het Windows Operating Systeem XP of hoger ( Windows Vista / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 ). Niet geschikt voor Apple OSX (let wel: het gaat wel Apple OSX met het programma Parallels, of VMWare Fusion hiermee kunt u alle Windows software gebruiken op alle Apple computers).
Het programma heeft door onbekende factoren raar gedrag vertoont, kan ik hiervoor een schadevergoeding krijgen?
Nee, hoewel het programma met uiterste zorg is samengesteld, kan op geen enkele wijze de geleden schade verhaald worden ontstaan door het gebruik van het programma of het in bezit hebben van het programma.
Zijn er ook maatwerk mogelijkheden?
Dat kan in overleg. Neem dan contact op.

TeamViewer support op afstand

Mocht het nodig zijn dan kan de support afdeling meekijken op je computer. TeamViewer is het ideale programma hiervoor. Het is afkomstig van een externe partij. Pas na telefonisch contact en het uitwisselen van een aantal codes kan pas op je computer meegekeken worden. Er zijn al meer dan 200 miljoen TeamViewer gebruikers voor geweest. Het is echt wel safe.

Heb je nog een vraag? Stel hem dan hier!

11 + 7 =