SUPPORT EN FORUM

Bekijk hier de gehele versie historie.

Filter:AllesOpenOpgelostGeslotenOnbeantwoord
BeantwoordJohn Huppertz gevraagd 4 maanden geleden  •  
66 vertoningen1 antwoorden0 stemmen
BeantwoordReza gevraagd 3 maanden geleden
78 vertoningen1 antwoorden0 stemmen
BeantwoordGerrie van den Outenaar gevraagd 6 maanden geleden  •  
117 vertoningen1 antwoorden0 stemmen
OpgelostPERIFACT Beheerder gevraagd 7 maanden geleden
142 vertoningen0 antwoorden0 stemmen
OpgelostPERIFACT Beheerder gevraagd 7 maanden geleden
121 vertoningen0 antwoorden0 stemmen

Overige veelgestelde vragen

Moet ik jaarlijks nog een bedrag betalen?

Nee, u hoeft geen jaarlijkse supportkosten te betalen. Het programma is met uiterste zorg ontwikkeld indien er toch fouten in het programma zijn worden kostenloos nieuwe versies via het internet beschikbaar gesteld.

Moet ik updates van het programma betalen?

Nee, alle updates zijn gratis!

Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Nee. Indien u vooraf twijfelt kunt u wel eerst de gratis demo versie downloaden en dan kennis maken met het programma.

Wat is het verschil tussen de demoversie en de betaalde versie?

De demoversie heeft een beperking van maximaal 25 facturen. Voor de rest zijn er geen beperkingen, er zijn dan ook geen reclame boodschappen aanwezig.

Kan ik ook contact opnemen?

Ja, het beste kunt u contact opnemen via email. Hier trachten wij binnen 24 uur antwoord te geven op al uw vragen.

Kan ik ook koppelingen maken met andere (boekhoud)systemen?

Nee. Wel kunt u gegevens importeren in PERIFACT via zogenaamde CSV-files of Excel-files. En ook weer exporteren in Excel formaat.

Zijn er ook maatwerk mogelijkheden?

Dat kan in overleg. Neem dan contact op.

Op welke Windows versie, dan wel Apple OSX versie draait het programma?

PERIFACT werkt alleen onder het Windows Operating Systeem XP of hoger ( Windows Vista / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 ). Niet geschikt voor Apple OSX (let wel: het gaat wel Apple OSX met het programma Parallels, of VMWare Fusion hiermee kunt u alle Windows software gebruiken op alle Apple computers).

Het programma heeft door onbekende factoren raar gedrag vertoont, kan ik hiervoor een schadevergoeding krijgen?

Nee, hoewel het programma met uiterste zorg is samengesteld, kan op geen enkele wijze de geleden schade verhaald worden ontstaan door het gebruik van het programma of het in bezit hebben van het programma.

TeamViewer support op afstand

Mocht het nodig zijn dan kan de support afdeling meekijken op je computer. TeamViewer is het ideale programma hiervoor. Het is afkomstig van een externe partij. Pas na telefonisch contact en het uitwisselen van een aantal codes kan pas op je computer meegekeken worden. Er zijn al meer dan 200 miljoen TeamViewer gebruikers voor geweest. Het is echt wel safe.

Email ons

Laat een bericht achter en we proberen zo snel als mogelijk te antwoorden

Wat voor soort vraag heb je?