Bekijk hier de gehele versie historie.
Forumnavigatie
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen over PERIFACT
OnderwerpenLaatste bericht
perifact startenDoor Gast1 antwoord · 106 keer bekekenLaatste bericht: 3 weken geleden · PERIFACT Beheerder
Door onbekende factoren is er raar gedrag vertoont, kan ik een schadevergoeding krijgen?Door PERIFACT Beheerder0 antwoorden · 1.148 keer bekekenLaatste bericht: 1 jaar geleden · PERIFACT Beheerder
Werkt PERIFACT ook op Apple?Door PERIFACT Beheerder0 antwoorden · 1.024 keer bekekenLaatste bericht: 1 jaar geleden · PERIFACT Beheerder
Wat is het verschil tussen de gratis en de betaalde versie?Door PERIFACT Beheerder0 antwoorden · 1.068 keer bekekenLaatste bericht: 1 jaar geleden · PERIFACT Beheerder
Kan ik mijn geld terugkrijgenDoor PERIFACT Beheerder0 antwoorden · 1.034 keer bekekenLaatste bericht: 1 jaar geleden · PERIFACT Beheerder
Moet ik updates van het programma betalen?Door PERIFACT Beheerder0 antwoorden · 1.055 keer bekekenLaatste bericht: 1 jaar geleden · PERIFACT Beheerder
Moet ik jaarlijks nog een bedrag betalen?Door PERIFACT Beheerder0 antwoorden · 1.067 keer bekekenLaatste bericht: 1 jaar geleden · PERIFACT Beheerder
CloudBerry support op afstand
Mocht het nodig zijn dan kan de support afdeling meekijken op je computer. CloudBerry is het ideale programma hiervoor. Het is afkomstig van een externe partij. Pas na telefonisch contact en het uitwisselen van een aantal codes kan pas op je computer meegekeken worden. Voorheen werd TeamViewer gebruikt, maar is voor zakelijk gebruik heel erg duur. CloudBerry is geheel gratis!
Email ons
Laat een bericht achter en we proberen zo snel als mogelijk te antwoorden