Versie historie

Versie historie – CHANGE LOG

Hieronder ziet u een versie historie van het programma. Aan de hand van klant wensen zijn alle wijzigingen gratis sinds de eerste release.

Gebruikers van V15, V14 of nog ouder, kunnen gratis updaten naar V16! 

V16.23

  • FIX: dupliceren van logo’s

V16.22

  • FIX: automatische voorvertoning

V16.21

  • FIX: Status herinnering

V16.19

  • NIEUW: Een CONTACT – NOTITIE notificatie. Je kunt bij CONTACTEN, tabblad [OPTIONEEL] – [NOTITIES] een aankuisvakje aanvinken dat er een notificatie moet komen bij het maken van een factuur. Bijv. handig voor een vakantiemelding
  • NIEUW: Logo’s transparantie kan in- of uitgeschakeld worden 
  • FIX: voor V16.17 gebruikers (email)instellingen 
  • Verbeteringen in de stabiliteit en prestaties

V16.16

  • NIEUW: Instelbaar bij toevoegen nieuwe factuurregel welk veld actief moet worden. Zie hoofdmenu: INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [Extra’s]
  • NIEUW: Instelbaar datum levering standaard ingevud of leeg. Zie hoofdmenu: INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [Extra’s]
  • VERBETERD: Layout import

V16.15

  • NIEUW: Spellingcontrole
  • AANGEVULD: Enkele nog niet vertaalde items
  • FIX: Zoeken in producten,  totaalprijs aanpassen
  • Verbeteringen in de stabiliteit en prestaties

V16.12

  • NIEUW: Belgische postcode automatisch opzoeken
  • NIEUW: Grafiek in hoofdmenu DASHBOARD vernieuwd
  • NIEUW: Nu kunt u zelf bepalen hoe uw PDF-bestandsnaam er uit moeten komen te zien. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [PDF]
  • NIEUW: De tekstverwerkers hebben nu een menu ‘VELDCODES’, hiermee kunt u geautomatiseerde teksten laten genereren, bijv; betaaltermijn, naam van de klant, huidig jaar, etc.
  • AANGEVULD: Alle PERIFACT layouts hebben nu de 5 vrije tekstvelden op de layout staan, zodat voor nieuwkomers het makkelijker te wijzigen is
  • FIX: Uitgave regels bewerken
  • Verbeteringen in de stabiliteit en prestaties

V16.7

  • VERBETERD: Factuurregel invoer

V16.6

  • NIEUW: Programma is nu ook volledig in het Duits te gebruiken
  • NIEUW: Uitgavenregels (lees:inkoop), kan nu ook automatisch de voorraad bijwerken

V16.1

  • NIEUW: Klant locaties. Zie hoofdmenu CONTACTEN – NIEUW, tabblad OPTIONEEL – LOCATIES. Je kunt nu aparte locaties instellen voor bijvoorbeeld de crediteurenadministratie, magazijn, etc.
  • NIEUW: Bulk email versturen naar al uw contacten! Zie hoofdmenu CONTACTEN – OVERIGE ACTIES
  • NIEUW: Klant prive of bedrijf setting wordt onthouden voor een volgende keer
  • NIEUW: Velden op factuur zijn uitgebreid
  • NIEUW: Dashboard, facturen en contacten overzichten kunnen nu naar Excel geexporteerd worden
  • NIEUW: Email templates en email handtekeningen, invoer en gebruik vereenvoudigd. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – EMAIL TEMPLATES en INSTELLINGEN – EMAIL HANDTEKENINGEN
  • NIEUW: Indien verkopers in het system is de handtekening van de email nu ook makkelijker aanpasbaar. Zie INSTELLINGEN – EMAIL HANDTEKENINGEN
  • NIEUW: Layouts bij meerdere bedrijven wordt nu beter ondersteund.
  • NIEUW: Alle layouts zijn nu opgezet in millimeters in plaats van pixels op het scherm. Voordeel; bij gebruik op een andere computer ziet alles er weer hetzelfde uit.
  • NIEUW: Indien meerdere bedrijven in het systeem, zal bij het maken van een factuur het ‘bedrijfskeuze menu’ de laatste selectie ontouden en ENTER-toets drukken is voldoende om de keuze te maken
  • NIEUW: Factuur regelinvoer is nu in een apart scherm. Duidelijker, meer factuurregels en geen halve invoer meer mogelijk
  • NIEUW: Gebruikers van oude PERIFACT layouts konden lastig het logo bewerken. Nu wordt logo opgenomen in bibliotheek
  • NIEUW: Aanpassingen in de uitgebreide rapportbouwer zal logo verhoudingen ( bijvoorbeeld uitrekken, kleiner maken) opslaan in de bibliotheek
  • NIEUW: Nieuwe PERIFACT-XL installaties kunnen direct vanuit het installatie startscherm verbinding kunnen maken met een bestaande PERIFACT-XL
  • NIEUW: Indien meerdere bedrijven, kan nu ook in de factuur/offerte schermen gefiltered worden op een specifiek bedrijf
  • Verbeteringen in de stabiliteit en prestaties

V15.18

  • FIX: Visuele weergave aantal verlopen facturen in dashboard

V15.17

  • Versnelde en verbeterde telling totalen
  • Verbeteringen in de stabiliteit en prestaties

V15.16

  • VERBETERD: Plaatsing nieuwe logo’s
  • FIX: Bij het aanpassen van layouts werden mogelijk onnodige groepsecties gemaakt
  • Verbeteringen in de stabiliteit en prestaties

V15.14

  • Verbeteringen in de stabiliteit en prestaties

V15.12

  • Mollie verbinding efficiënter

V15.9

  • Mollie verbinding hersteld
  • Product voorraadtelling wisselbaar via rechtermuis toets

V15.4

  • Vernieuwde ontwikkeltools, beter gedrag op hoge resolutie schermen
  • NIEUW: Slanke modus beschikbaar, voor mensen die alle toeters en bellen visueel willen weglaten. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS
  • Loginscherm meerdere gebruikers verbeterd
  • Bij het maken van een factuur/offerte zijn nu 5 vrije velden beschikbaar. Die je via de ingebouwde rapportbouwer dan zelf kunt plaatsen
  • Email bijlagen, gedrag is nu instelbaar. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [Email]
  • Email adres indien een eigen kopie naar jezelf is nu instelbaar. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [Email]
  • Agenda interval nu instelbaar. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [Agenda]
  • Agenda kan nu geprint worden
  • Verbeteringen in de stabiliteit en prestaties

V14.9

  • Verbeteringen in de stabiliteit en prestaties
  • VERBETERD: bedrijfsnamen worden weer automatisch aangevuld. ( De KvK had een niet aangekondigde aanpassing gemaakt )
  • NIEUW: Met 1 druk op de knop kunnen alle contacten omgezet worden naar BEDRIJF of PARTICULIER. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad CONTACTEN – EXTRA
  • NIEUW: Bij het verzenden van facturen via email kan het meesturen van de voorwaarden uitgeschakeld worden. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad EMAIL

V14.8

  • Verbeteringen in de stabiliteit en prestaties

V14.5

  • Nieuw: Er is nu 1 DOCUMENTEN menu, in plaats van losse FACTUREN, OFFERTES, CONCEPTEN…. menu’s. Oude menu’s kunnen uiteraard ingeschakeld worden.
  • Nieuw: Voorraadtelling is uit te schakelen. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [Producten]
  • Nieuw: Indien voorraad te laag kan hint getoond worden, dit is uit te schakelen. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [Producten]
  • Nieuw: Contacten kunnen in bulk gewist worden, meerdere selecties van contacten dus mogelijk in grid
  • Nieuw: Documenten kunnen in bulk gewist worden, meerdere selecties van documenten dus mogelijk in grid
  • Nieuw: Documenten kunnen in bulk geprint worden via ‘Snelprint’
  • Nieuw: Hoeveelheden van facturen kunnen nu ook negatief zijn, dit is handig voor een teruggave
  • Nieuw: layouts kunnen nu omschrijvingen bij elkaar houden indien verspreid over meerdere pagina’s. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – LAYOUTS
  • Nieuw: De samenvatting met de bedragen van een factuur/document kan nu indien gewenst altijd op een nieuwe pagina getoond worden. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – LAYOUTS
  • Intern efficiëntere data afhandeling waardoor sommige acties veel minder van de database vereisen
  • Fix: afsluiten contact-scherm gaf soms een foutmelding
  • Ontwikkeltool vernieuwde versies
  • Kleine aanpassingen en verbeteringen

V13.38

  • Nieuw: bij toevoegen van een zakelijk contact wordt direct de KvK gegevens opgezocht en toegevoegd

V13.37

  • Wijziging: Outlook verzending aangepast

V13.36

  • Wijziging: Opslag van kolom posities en sorteringen is nu standaard uitgeschakeld. Helaas zijn er issues op sommige PC’s geweest. Deze functionaliteit is ingekocht en dus niet door ons gemaakt. Werkte het toch allemaal goed? Dan is INSCHAKELEN heel gemakkelijk. Ga naar hoofdmenu INSTELLINGEN- BASIS, tabblad [Grids] en zet daar ‘Sla kolomposities en sorteringen op bij afsluiten programma’ op AAN.

V13.34

  • Nieuw:  Snel emailen vanuit hoofdmenu
  • Kleine aanpassingen

V13.33

  • Fix:  BTW verlegd werd soms onduidelijk vertoond op factuur
  • Fix: PERIFACT opstart logo verdween niet bij melding nieuwe versie
  • Nieuw: Optie om folder automatisch te openen na opslag van een PDF. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [PDF]

V13.31

  • Nieuw: automatische grid hoogte. Indien bijvoorbeeld de omschrijving van een product meerdere regels bevat kunnen nu alle regels getoond worden. Dit gedrag is instelbaar via hoofdmenu: INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [Extra’s] groep “Grid” 

V13.30

  • Fix: totalen onderkant van grids 

V13.29

  • Kleine aanpassingen en verbeteringen

V13.24

  • Kleine aanpassingen en verbeteringen

V13.22

  • Fix: Opslag van grids
  • Kleine aanpassingen en verbeteringen

V13.21

  • Fix: Soms werd de actie historie op een factuur niet getoond
  • Alle schermen zijn nu ook beschikbaar in Engels
  • Kleine aanpassingen en verbeteringen

V13.19

  • Nieuw:  Toegangscontrole op onderdelen, bepalen welke gebruiker wat mag zien. Bijvoorbeeld: Uitschakelen OMZET.

13.16

  • Nieuw:  Meerdere gebruikers toevoegen aan PERIFACT! Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – LOGIN GEBRUIKERS
  • Nieuw: Mollie status zal indien betaald, automatisch de PERIFACT status ook op betaald zetten
  • Fix: Ritten registratie kon foutmelding vertonen

V13.14

  • Nieuw: keuze mogelijkheid bij opstarten: FACTUREN of DASHBOARD. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [Extra]

V13.11

  • Verbeterd: Loginscherm
  • Verbeterd: Opslag van grid kolommen
  • Nog meer vertalingen ( proces van vertaling loopt nog en er komen iedere dag nieuwe vertalingen bij)

V13.3

  • Nieuwe look!
  • Beter visuele eigenschappen op hoge-resolutie schermen
  • 2-talig programma,  dus alle knopen en menu’s. (let wel: Hoofd onderdelen zijn vertaald, vertaling wordt verder met hoog tempo up-to-date gebracht )
  • Tot 75% kleinere PDF bestanden
  • Tot 20% sneller
  • Kleine aanpassingen!

V12.25

  • VERBETERD: Kleine interne aanpassingen

V12.18

  • NIEUW:  Bij invoer of wijzigen van een contact kunnen nu direct de KvK gegevens opgehaald worden.
  • NIEUW: Bulk facturen op status BETAALD kunnen zetten. Zie hoofdmenu FACTUREN – STATUS  of DASHBOARD – STATUS
  • NIEUW: Bulk printen van adres labels. Zie hoofdmenu  CONTACTEN – UITVOER
  • VERBETERD: Invoerveld HOEVEELHEID bij het maken van een factuur
  • VERBETERD: Afrondingen waren op sommige plaatsen 4 plaatsen achter de komma, nu 15.
  • GEWIJZIGD: labelprinter instellingen nu in hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [Printer]

    V12.16

    • NIEUW:  Toevoeging van een letter mogelijk bij factuurnummer als herkenning. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS- tabblad [Nummering].

    V12.14

    • FIX:  Korting werd in sommige gevallen toch getoond, indien uitgezet door gebruiker
    • NIEUW: Sneltoets naar factuur voetteksten

    V12.11

    • FIX: Opslaan klant-locaties gaf mogelijk een foutmelding

    V12.9

    • NIEUW: De mogelijkheid om voorschotnota’s te maken. Meer informatie kan je hier lezen. 
    • VERBETERD: Factuur invoerscherm, nu direct schakelen tussen producten inclusief of exclusief BTW
    • VERBETERD: Factuur invoerscherm, kolommen worden verborgen indien niet van toepassing ( less = more ) 
    • VERBETERD: Uitgaven, nu ook ‘0 bedragen’ mogelijk
    • VERBETERD: “Uitvoer naar..”

    V11.133

    • Diverse aanpassingen

    V11.127

    • Kleine (snelheids) aanpassingen 

    V11.120

    • Veel aanpassingen voor hoge- en lage resolutie schermen. 

    V11.97

    • VERBETERD: Less is more. Zaken die er niet toe doen worden verborgen
    • VERBETERD: hoge resolutie schermen
    • VERBETERD: afronding issue opgelost
    • VERBETERD: opslaan van layouts heeft een verbeterd scherm
    • VERBETERD: nieuwe ontwikkeltools
    • VERBETERD: Snel toets om vanuit de facturen meteen een nieuw contact te maken

    V11.94

    • VERBETERD: Afwijkende factuurlayout bij het maken van een factuur wordt nu opgeslagen

    V11.93

    • VERBETERD: layout op startscherm kon elkaar overlappen
    • VERBETERD: printer dialoog
    • BTW waarde ‘0’ kan weer opgeslagen worden

    V11.89

    • VERBETERD:  Interne aanpassingen

    V11.86

    • VERBETERD:  Less is more, met name voor nieuwkomers aantal zaken initieel verborgen
    • VERBETERD:  “Geen BTW”

    V11.84

    • VERBETERD:  Prestatie- en enkele foutverbeteringen

    V11.76

    • VERBETERD:  Agenda opslag

    V11.72

    • VERBETERD:  Print meerdere facturen op papier in een opgegeven periode

    V11.71

    • VERBETERD:  Invoer van UITGAVEN kon in bepaalde gevallen foutmelding vertonen
    • VERBETERD: Voorvertoning PDF kon in sommige gevallen foutmelding vertonen
    • VERBETERD: Bij een herinnering wordt de originele factuur nu ook weer meegestuurd

    V11.69

    • NIEUW: Conversie van PERIFACT SA naar PERIFACT XL mogelijk. Zie menu EXTRA’S – CONVERTEREN
    • NIEUW: Grafische balkjes in grids uitschakelbaar gemaakt.

    V11.68

    • NIEUW: product zichtbaarheid aanpassen. Handig voor het verbergen van producten die niet meer actueel zijn. Zie hoofdmenu PRODUCTEN – WIJZIG, tabblad [Zichtbaarheid]
    • NIEUW: Indien Outlook geïnstalleerd kan nu email verzonden worden zonder tussenkomst van Outlook. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [Email]

    V11.64

    • NIEUW: Visuele verhoudingen grafisch in grids
    • VERBETERD: Snelheidsverbetering bij grote aantallen facturen

    V11.53
    FIX: Factuur presentatie

    V11.52
    VERBETERD: Layouts bewerken
    VERBETERD: Factuur voorvertoning

    V11.49
    FIX: Presentatie factuur bij het maken van een kopie

    V11.48
    Kleine (visuele) aanpassingen
    FIX: Voorwaarden printen

    V11.45
    VERBETERD: “Uitvoer naar”

    V11.44
    VERBETERD: Layouts waar een URL link in zit, kon in sommige situaties een foutmelding opleveren

    V11.39
    VERBETERD: Kleine aanpassing  ( sommige printers konden foutmelding geven “print marges” buiten bereik).

    V11.37
    VERBETERD:  Kleine aanpassingen

    V11.30

    NIEUW:  Pakbon en magazijnbon kan nu geprint worden vanuit een orderbevestiging.

    V11.30
    VERBETERD:  Kolom ‘datum levering’ is weer terug bij aanmaken factuur ( mits ingeschakeld )

    V11.27

    VERBETERD:  Actie historie werd onder bepaalde gevallen niet geupdated

    V11.26

    NIEUW: Limiet verwijderd aantal (aan)betaalmomenten. Dit was 5 stuks, nu zonder limiet

    V11.25

    • NIEUW:  icoontjes op diverse plaatsen toegevoegd
    • NIEUW: Voor alle contacten wordt nu de omzet ( in een eigen gewenste) periode zichtbaar gemaakt
    • NIEUW: Indien op regelniveau korting gegeven wordt dan wordt behalve het percentage nu ook het bedrag erbij getoond
    • NIEUW: Bij invoeren van PRODUCTEN en men maakt gebruik van de PRODUCTCALCULATOR dan wordt de gebruikte marge, toeslag en dealer-korting opgeslagen in de database
    • Kleine aanpassingen

    V11.20

    • NIEUW:  icoontjes op diverse plaatsen toegevoegd
    • Kleine aanpassingen

    V11.17

    • FIX: Datum levering werd niet altijd getoond
    • UPDATE: Snellere PDF aanmaak

    V11.15

    • FIX: Soms verscheen een lege regel in het TAV-veld
    • FIX: Soms werd kolom eenheidsprijs niet getoond
    • FIX: Bij het versturen van een herinnering via email werd adres niet automatisch ingevuld

    V11.12

    • Kleine aanpassingen en verbeteringen

    V11.10

    • NIEUW: Veel snellere opstart bij gebruikers met veel data
    • FIX: Datum levering werd niet altijd getoond
    • FIX: Pakbon kon niet gemailed worden vanuit offerte

    V11.4

    • NIEUW: Bepaal zelf welke velden op de factuur verschijnen! Zie hoofdmenu CONTACTEN – NIEUW, tabblad [Factuur velden]
    • NIEUW: Ondersteuning voor “BTW GEEN”
    • NIEUW: Directe voorvertoning bij aanpassen factuur kenmerken
    • NIEUW: CONTACT – LOCATIES
    • NIEUW: PROJECTEN, boek hierop je facturen, uitgaven en uren/ritten ( verdere uitbreidingen in de maak )
    • NIEUW: Betaallinks nu ook voor andere banken dan iDeal. Nu afhankelijk hoe je dat hebt ingesteld bij MOLLIE.NL
    • Schermplaatsing verbeterd
    • BTW overzicht verbeterd
    • Kleine aanpassingen en snelheid verbeteringen

    V10.63

    • Kleine aanpassing bij gebruik van tekstregels
    • Instellingen-scherm kon mogelijk foutmelding vertonen ( in voorbereiding voor PERIFACT versie 11 ).

    V10.62

    • Kleine aanpassingen
    • Presentatie factuurscherm gewijzigd. Status en kortingen nu direct benaderbaar onder in het scherm

    V10.61

    • Verbeterde presentatie creditfacturen

    V10.60

    • Correctie indien wijziging in kortingsregel plaats vindt

    V10.59

    • Snellere opstart ( indien veel facturen in systeem )
    • Voortgang nu ook in taakbalk bij langdurige acties
    • Kleine aanpassingen

    V10.58

    • Aanpassing in presentatie

    V10.56

    • Werkbon kan nu aangepast worden

    V10.53

    • Kleine aanpassingen

    V10.47

    • NIEUW: Kortingspercentage op regel niveau
    • VERBETERD: Email verzenden nu via andere methode mogelijk. Zie menu INSTELLINGEN- BASIS, tabblad [Email], tabblad [Extra].

    V10.44

    • VERBETERD:  vernieuwde rapportbouwer van leverancier
    • VERBETERD: labels in rapportbouwer duidelijker voor eindgebruiker
    • VERBETERD: print periode

    V10.43

    • NIEUW: Contact zichtbaarheid kan nu geregeld worden. Zie hoofdmenu: CONTACTEN – NIEUW, tabblad [Zichtbaarheid].
    • VERBETERD: Verwijderen van een bedrijf gaat minder strict

    V10.42

    • VERBETERD:  Iconen verbeterd in factuurscherm, voor duidelijker actie; opslaan of annuleren. Bij annulering wordt er nu ook een vraag gesteld.

    V10.41

    • NIEUW: Uitgaven kan nu op KOSTENPLAATS gefilterd worden
    • VERBETERD:  Printen of PDF maken sluit facturen-scherm niet meer af
    • VERBETERD: Pak- en magazijnbonnen printen standaard geen voorwaarden meer.

    V10.38

    • NIEUW: Backup bij afsluiten nu instelbaar, zie hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [Extra]
    • VERBETERD: PDF geheel nieuwe voorvertoning
    • NIEUW: Kolom posities kunnen nu in de Windows-registry opgeslagen worden indien problemen bij virusscanners. Zie hoofdmenu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [Extra].
    • NIEUW: Voorwaarden hebben nu een eigen layout

    V10.34

    • NIEUW: Detail uitvoer naar Excel van alle factuurregels via hoofdmenu EXTRA – DETAIL OVERZICHT
    • VERBETERD: PDF extra lege pagina op einde ( soms)

    V10.30

    • Het leeg maken van intro- en afsluitteksten werd niet opgeslagen

    V10.29

    • PDF uitvoer gewijzigd in samenwerking met de Amerikaanse maker ervan.  We zijn er van overtuigd dat de PDF problemen nu verleden tijd zijn. Hoogstens een virusscanner kan het aanmaken van PDF’s nog (tijdelijk) blokkeren en dus laten falen. Excuses voor de eventuele ongemakken!!!

    V10.25

    • PDF sneller aangemaakt
    • WooCommerce instelling toegevoegd

    V10.3

    • VERSIE 9 gebruikers kunnen gratis updaten!
    • NIEUW: Afbeeldingen kunnen bij PRODUCTEN opgeslagen worden
    • NIEUW: Kolommen met bijbehorende sortering kunnen nu naar wens aangepast worden
    • NIEUW: WordPress-WooCommerce koppeling. Dus voor iedereen die een webwinkel heeft een mooie aanvulling.
    • NIEUW: Wis contacten die geen factuur of uitgave hebben
    • NIEUW: Kostenplaats is nu per UITGAVE regel instelbaar
    • Vele kleine aanpassingen en wensen vervuld

    V9.61

    • Verbetering mutaties creditfacturen
    • Positie blijft behouden bij bewerken factuurregel
    • Verbeterde versie controle voor updates

    V9.51

    • Presentatie van CONTACT “Ter attentie van”-veld en “Detail”-veld nu direct afhankelijk van het ‘vinkje’ bij het contact. Zodat er geen andere afhankelijkheden meer zijn.

    V9.50

    • Nieuw: kunnen zien aan wie het product verkocht is. Zie menu: PRODUCTEN – VERKOCHT AAN
    • Nieuw: kostenplaatsen in BTW-overzicht. Zie menu: EXTRA-BTW OVERZICHT
    • Kleine aanpassingen

    V9.47

    • Een klik in het DASHBOARD/OVERZICHT laat nu ook de details zien
    • Omzetten offerte naar orderbevestiging neemt nu ook de korting mee

    V9.46

    • Remote support op afstand nu mogelijk. Zie hoofdmenu : HELP
    • Valuta symbol op een factuurregel is nu in-/uitschakelbaar
    • Mollie foutmeldingen kunnen nu getoond worden
    • Alle layouts hebben  een kleine (interne) update
    • Indien geen PRODUCTCODE(s) aanwezig in PERIFACT dan zal bij het maken van de factuur een verbeterd gedrag vertonen
    • Kleine aanpassingen en snelheid verbetering

    V9.44

    • Adres keuze nu mogelijk bij het maken van een factuur
    • Lijnen in de layouts kunnen nu van een andere kleuren worden voorzien. Menu INSTELLINGEN – LAYOUT SETTINGS
    • Product prijzen kunnen nu geindexeerd worden om een prijs verhoging of verlaging in te voeren. Zie hoofdmenu PRODUCTEN – INDEXERING

    V9.39

    • Less is more! Onderdelen/kolommen die niet gebruikt worden niet meer getoond. Met behoud van functionaliteit!
    • Eerste installatie voor nieuwkomers makkelijker
    • Omzet nu in grafische weergave mogelijk
    • PDF bestanden kunnen nu in backup meegenomen worden. Zie menu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [PDF]
    • Kleine interne aanpassingen

    V9.36

    • Kleine interne aanpassingen

    V9.30

    • NIEUW: QR-code met betaallink kan nu ook getoond worden op geprinte- of PDF-factuur. Zie menu INSTELLINGEN – BETAALLINKS.
    • NIEUW: De positie van de totalen van een factuur kunnen nu boven ( lees: normaal) of naar beneden uitgelijnd worden. Zie menu INSTELLINGEN – AANPASSEN HUISSTIJL
    • NIEUW: Een extra veld is zichtbaar waarin je meteen kunt zien welke acties er zijn geweest: PRINT, PDF of EMAIL
    • UITGEBREID: UBL bevat nu ook ‘Kenmerk klant’
    • CORRECTIE: facturen op hoge resolutie schermen
    • Kleine interne aanpassingen

    V9.25

    • Kleine interne aanpassingen

    V9.19

    • VERBETERD: Oude layouts met BTW verlegd

    V9.18

    • NIEUW: Een extra kolom ‘Dagen oud’ in de overzichten. Zo kan je makkelijk zien hoe oud het ‘actieve’ document is.

    V9.16

    • NIEUW: Betaaltermijnen gebruiken bij het maken van een factuur! Er kunnen percentages ingesteld worden of bedragen. Kijk bij het maken van de factuur in tabblad [Betalingen en bedragen].
    • AANGEPAST: Alle PERIFACT layouts zijn aangepast! Opgelet: Heb je de layout in het verleden zelf aangepast én wil je betaaltermijnen gaan gebruiken? Het kan(!) zijn dat jouw layout de totaal bedragen niet volledig laat zien. Dat wil zeggen niet in de hoogte voldoende groeit. Na alle jaren vragen we je dan in dat geval voor de 1e keer eens even je factuur layout opnieuw aan te passen aan de hand van een vernieuwde PERIFACT layout. 
    • VERBETERD: Email nu met BCC mogelijkheid
    • VERBETERD: Logo controle op je layouts
    • VERBETERD: extra statussen toegevoegd voor offertes
    • TOEGEVOEGD:  Orderbevestigingen kan je nu van status wijzigen
    • GEWIJZIGD: Niet meer de volle rechten vragen op een Windows-folder bij installatie
    • Optimalisaties en verbeteringen

    V9.15

    • VERNIEUWD: Nu achtergronden mogelijk bij facturen. Zodat je je facturen net zoals je briefpapier uit kunt laten zien.  Zie menu INSTELLINGEN – AANPASSEN HUISSTIJL
    • TOEGEVOEGD: 4 extra kleuren thema’s voor het programma. Zie menu INSTELLINGEN – BASIS, tabblad [Kleuren].

    V9.13

    • VERBETERD: Printen facturen in een bepaalde periode
    • VERBETERD: Bij exporteren naar Excel wordt nu gekeken of bestand nog in gebruik is door een ander programma

    V9.12

    • NIEUW: iDeal betaallinks toevoegen bij je facturen. Zie INSTELLINGEN – MOLLIE.
    • NIEUW: zelf naar wens instellen welke CONTACT velden verplicht ingevoerd moeten worden. Zie menu INSTELLINGEN – BASIS – CONTACTEN
    • NIEUW: vaak gebruikte documenten automatisch toevoegen bij je email. Zie menu: INSTELLINGEN – ALGEMENE DOCUMENTEN
    • Diverse aanpassingen in prestaties in betrouwbaarheid

     

     

     

    PERIFACT factuur software logo