SUPPORT EN FORUM

Bekijk hier de gehele versie historie.

Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

PERIFACT SA weigert te starten omdat hij niet in de database kan schrijven.

  • Probeer eerst eens de PC opnieuw te starten
  • Werkt dat niet controleer of de map waarin c:\Gebruikers\<jouw naam>\Documenten\Perifact wel schrijf-rechten heeft. Pas ze de schrijf rechten aan, controleer nu weer opnieuw……..! Als het weer op ‘Alleen lezen’ staat dan is er tool de je de rechten ontneemt. BitDefender is zo’n voorbeeld!!

Dit alles is een Windows probleem en geen PERIFACT probleem. Hier zijn alle mogelijke oplossingen:

https://appuals.com/how-to-fix-folder-keeps-reverting-to-read-only-on-windows-10/

CloudBerry support op afstand

Mocht het nodig zijn dan kan de support afdeling meekijken op je computer. CloudBerry is het ideale programma hiervoor. Het is afkomstig van een externe partij. Pas na telefonisch contact en het uitwisselen van een aantal codes kan pas op je computer meegekeken worden. Voorheen werd TeamViewer gebruikt, maar is voor zakelijk gebruik heel erg duur. CloudBerry is geheel gratis!

Email ons

Laat een bericht achter en we proberen zo snel als mogelijk te antwoorden

Wat voor soort vraag heb je?