Bekijk hier de gehele versie historie.
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: PERIFACT Beheerder
[et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="4.16&qu …In: PERIFACT is nu 3-talig
1 week geleden
Hey daar, drukke ondernemer! Ben je klaar om je facturatie naar een hoger niveau te tillen? Nou, dan …In: Spelling controle
1 week geleden
NIEUW: Klant locaties. Zie hoofdmenu CONTACTEN – NIEUW, tabblad OPTIONEEL – LOCATIES. Je kunt nu apa …In: PERIFACT versie 16 is uit!
4 weken geleden
2 maanden geleden
3 maanden geleden
PERIFACT V13 staat in het teken van 'MEER'!
Het programma kan nu opgestart worden in …In: Meer, meer, meer...
1 jaar geleden
Hallo!
Nee, op dit moment niet. Maar we gaan het opschrijven en op korte termijn gaan we dit inbo …In: perifact starten
1 jaar geleden
Met een voorschotnota vraag je aan je klant een gedeeltelijke aanbetaling van een grotere factuur. …In: Voorschotnota's vanaf nu in PERIFACT V12
1 jaar geleden
Een tijdje niets op de blog geschreven, dit betekend niet dat we niets meer doen. Er zijn plannen/on …In: Internationaal
2 jaar geleden
[et_pb_section fb_built="1" theme_builder_area="post_content" _builder_version=& …In: Video - FIRST START
2 jaar geleden
Nee, hoewel het programma met uiterste zorg is samengesteld, kan op geen enkele wijze de geleden sch …In: Door onbekende factoren is er raar gedrag vertoont, kan ik een schadevergoeding krijgen?
2 jaar geleden
PERIFACT werkt alleen onder het Windows 7 of hoger ( Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 / Windows 11 …In: Werkt PERIFACT ook op Apple?
2 jaar geleden
De demoversie heeft een beperking van maximaal 20 facturen. Voor de rest zijn er geen beperkingen, e …In: Wat is het verschil tussen de gratis en de betaalde versie?
2 jaar geleden
Nee. Indien u vooraf twijfelt kunt u wel eerst de gratis demo versie downloaden en dan kennis maken …In: Kan ik mijn geld terugkrijgen
2 jaar geleden
Nee, alle updates groot of klein zijn gratis. Support is ook gratis!In: Moet ik updates van het programma betalen?
2 jaar geleden
Nee, u hoeft geen jaarlijkse supportkosten te betalen. Het programma is met uiterste zorg ontwikkeld …In: Moet ik jaarlijks nog een bedrag betalen?
2 jaar geleden
Hallo,
ik heb in de Mollie betaalfunctie aangevinkt, dat een QR code op de factuur geprint zou word …In: Mollie QR code wordt niet op factuur vertoont
2 jaar geleden
2 jaar geleden
ANTWOORD:
Hoi! Kijk in hoofdmenu FACTUREN – UITVOER – PRINT WERKBONIn: Is het ook mogelijk een werkorder te maken via Perifact?
2 jaar geleden
Hoe maak ik van de offerte de factuur ??
ANTWOORD:
Hallo, ga naar hoofdmenu OFFERTES en dan in …In: Offerte omvormen naar factuur
2 jaar geleden
Hoe kan een tweede bedrijf worden toegevoegd aan het programma?
ANTWOORD:
Ga naar menu INSTELL …In: Een tweede bedrijf toevoegen aan het programma
2 jaar geleden
Is het mogelijk om bij klanten het “kenmerk” automatisch terug te laten verschijnen bij opmaak van e …In: Kenmerk klant bij opmaken factuur
2 jaar geleden
Is er ergens een gebruiksaanwijzing voor het maken van factuur-layout ? En zo ja, waar ?
Jazeker, …In: Gebruiksaanwijzing layout ontwerp
2 jaar geleden
Indien de netwerkscan functie van PERIFACT de database op het netwerk niet kan vinden, dan kan je he …In: PERIFACT XL verbinding IP adres aanpassen
2 jaar geleden
CloudBerry support op afstand
Mocht het nodig zijn dan kan de support afdeling meekijken op je computer. CloudBerry is het ideale programma hiervoor. Het is afkomstig van een externe partij. Pas na telefonisch contact en het uitwisselen van een aantal codes kan pas op je computer meegekeken worden. Voorheen werd TeamViewer gebruikt, maar is voor zakelijk gebruik heel erg duur. CloudBerry is geheel gratis!
Email ons
Laat een bericht achter en we proberen zo snel als mogelijk te antwoorden